ARBEIDSREGLEMENT

Iedere werkgever is verplicht een arbeidsreglement op te stellen, onafhankelijk van het aantal werknemers hij in dienst heeft. Sinds 1 januari 2014 en de invoering van het eenheidstatuut die een uniforme opzegging voorziet voor arbeiders en bediendes, het wegvallen van een proefperiode (behalve voor studenten en interims) de mogelijkheid om contracten van bepaalde duur, of contracten van welpbepaalde werken op te zeggen, een versterkte controle op arbeidsongeschiktheid, .. Het arbeidsreglement moet ook aangepast worden aan nieuwe regelgevingen. We hebben verschillende bijlagen opgesteld. Het volstaat deze in te vullen en bij te voegen bij uw arbeidsreglement.

Er bestaat eveneens een specifieke procedure voor de invoering van deze aanpassingen die wij zullen detailleren. Aanpassingen en procedure : 50 € excl. BTW (60,5 € BTW inclusief). Volledig arbeidsreglement (nieuwe versie) en procedure: 75 € excl. BTW (90,75 BTW inclusief).

Om dit te bestellen volstaat het om het bedrag BTW inclusief te storten op rekening van Salary Solution BVBA BE55 9795 4933 4344 met vermelding in de mededeling van uw emaildres waar u uw documenten wil ontvangen alsook uw BTW nummer waar wij de factuur mogen opstellen

Confidential voorkeuren
Salary Solution maakt gebruik van cookies om haar website vlot te laten werken met de bedoeling uw surftijd bij ons zo aangenaam mogelijk te laten verlopen. Door verder te surfen ga je akkoord met het gebruik van deze cookies.
Click to enable/disable Google Analytics tracking code.
Click to enable/disable Google Fonts.
Click to enable/disable Google Maps.
PRIVACY EN COOKIE POLICY
Salary Solution maakt gebruik van cookies om haar website vlot te laten werken met de bedoeling uw surftijd bij ons zo aangenaam mogelijk te laten verlopen. Door verder te surfen ga je akkoord met het gebruik van deze cookies.